Soru:

Antidepresan kullanmak penisi kısaltır mı?
40 yaşındayım, 5 senedir antidepresan ilaç kullanıyorum. İlaç ruhsal sıkıntılarıma gayet iyi geliyor. Tek sorunum cinsel isteksizlik. Ama bunun dışında bir sıkıntım var. Ben cinsel organımın boyutunun bu ilaçlar yüzünden kısaldığını düşünüyorum. Bu psikolojik değil, gözlerimle görüyorum. Bu ilaçlar cinsel organa acaba yeteri kadar kan basıncı göndermesine engel mi oluyor? Bu olaya alternatif bir çözüm var mıdır acaba?

Cevap:

Ergenlik dönemi sonrasında kullanılan herhangi bir ilaç penis boyunun kısalmasına neden olamaz. Kullandığınız ilaç veya o ilacı kullanmanıza neden olan durum cinsel isteği azaltabilir veya sertleşmede azalmaya yol açabilir. Herhangi bir nedenle geceleri dahil sertleşmeyen organların iç yapısının etkilenerek sertleşme kapasitesinin zaman içinde azalabileceği bilinmektedir.

Bunu okuyanlar şunları da okudu:

PENİSİ ANINDA BOYDAN 4 CM UZATAN
GERÇEK ET HASSASİYETİNDE PENİS KILIFI

Ürün bilgisi için tıklayınız.